Admiterea la studii pentru ciclul de master aferent programelor de studii ale Facultății de Arte Vizuale și Design se desfășoară la sediul din str. Sărărie 189.

Studiile de Masterat în Arte Vizuale au drept obiectiv aprofundarea specializării absolventului, antrenarea în activitati de cercetare, formarea bazei de studiu pentru doctorat şi obţinerea unor competenţe complementare.

Facultatea de Arte Vizuale şi Design organizează studii de Masterat în Arte Vizuale pe durata a 2 ani.

Probele de concurs pentru admitere sunt concepute pentru a vă cunoaște abilitățile, experiența și pasiunile dumneavoastră și se bazează pe o evaluare cuprinzătoare a realizărilor academice anterioare și a prezentării artistice, demonstrată prin prezentarea unui portofoliului sau o schiță de proiect, în funcție de specializare. Toate detaliile cu privire la conținutul probelor sunt explicitate în Metodologia de admitere  pentru studii de master.

Pictură
Sculptură – practici contemporane
Grafică, ilustrație, animație
Artă murală și ceramică în spațiul public
Studii de modă
Fotografie și artă video
Design
Conservarea și Restaurarea operei de artă
Teorii şi practici în artele vizuale

Perioada de înscriere: 15-16 iulie 2025 pentru sesiunea I și 8-9 septembrie pentru sesiunea a II-a.

Susțirea probelor de admitere: 23 iulie 2025 respectiv, 11 septembrie 2025.

Mai multe detalii privind desfăşurarea concursului de admitere şi probele de concurs sunt menţionate în Metodologia de admitere pentru studii master.

Candidații cetățeni străini urmăresc cu atenție și Ordinul de ministru privind modificarea Metodologiei de primire la studii si scolarizare a cetatenilor straini.

Repartizarea cifrei de scolarizare pentru admitere în anul universitar 2025-2026

Se va anunța în curând.

Documente necesare pentru înscriere, detaliate în metodologia de admitere :

Cerere tip de înscriere;
Certificatul de naştere în copie color însoțit de original;
Cartea de identitate copie color;
Diplomă de balaureat în original;
Diploma de licenţă sau adeverinţa de absolvent cu examen de licenţă;
Dovada achitării taxei de înscriere;
Cerere pentru scutirea taxei de înscriere cu documentele doveditoare.

Suplimentar, pentru ROMÂNII DE PRETUTINDENI sunt necesare formularele descărcate de aici.

Descarcă:

Metodologie de admitere studii master pentru detalii cu privire la continutul probelor și al dosarului de înscriere

Cerere tip (formular) de înscriere 

Departamantul pentru Pregătirea Personalului Didactic organizează cursuri de pregătire pentru activitatea didactică pe durata studiilor universitare de licență, sub formă de modul opțional. Detalii suplimentare despre DPPD se găsesc aici.

Documente:

Detalii înscriere
Fișă de înscriere nivel I
Scrisoare de intenție
Acord GDPR
Contract de studii pentru nivel I

Valorile taxelor la Universitatea Națională de Arte „George Enescu“ din Iaşi sunt reactualizate anual şi sunt stabilite în şedinţă de Senat. Tot Senatul universităţii este organismul de conducere care îşi rezervă dreptul de a modifica valorile taxelor pe parcursul unui an universitar.

Găsești aici toate tipurile de taxe, valabile în anul universitar curent, în funcție de domeniu și programul de studii.

Taxele de admitere și înmatriculare pentru sesiunile din anul 2024 se vor achita după cum urmează:

1. Prin virament bancar astfel:

BENEFICIAR : Universitatea Națională de Arte “George Enescu” din lași
Cont IBAN : RO44TREZ40620F330500XXXX
Cod fiscal : 4540925

Explicații :
La explicație trebuie specificat obligatoriu tip taxa (scolarizareadmitere sau înmatriculare)denumirea facultății pe scurt (FAVD) și nume prenume student.
Exemplu : Taxa admitere, FAVD, Popescu Ion

2. La casieria universității din lași, str. Cuza Vodă nr. 29 astfel:

  • De luni pana joi in intervalul orar 8.30- 10.00 și 12.00 -15.00
  • Vineri în intervalul orar 8.30 – 10.00 și 12.00 – 13.00

Candidatii vor include în dosar dovada plății, indiferent de modalitatea de achitare a taxei.

Rezultate admitere studii Master, Septembrie 2024

Descarcă: rezultate sesiunea septembrie

Rezultate admitere studii Master, Iulie 2024

Pașii pe care îi urmezi după ce ai fost admis la studii

Candidații români declarați admiși pe locurile la buget sau taxă achită taxa de înmatriculare în anul I de studii, în perioada 1- 6 august 2024.

1. Achitarea taxei de înmatriculare

Achitarea taxei de înmatriculare în valoare de 200 lei se realizează în contul de Trezorerie al Universitatii, asemănător cu plata taxei de înscriere sau la casieria din Strada Cuza Voda nr 29, Casa Bals, Etaj 1.

Pentru virament bancar

BENEFICIAR : Universitatea Națională de Arte “George Enescu” din lași
Cont IBAN : RO44TREZ40620F330500XXXX
Cod fiscal : 4540925

Explicații :
Se specifică obligatoriu taxă  înmatriculare(FAVD) si nume prenume student, specializare.
Exemplu : Taxa inmatriculare, FAVD, Popescu Ion, Pictură

Nu se accepta plăţi din REVOLUT, BT24Pay, IngPay

Confirmarea plății se transmite prin email la adresa secretar.favd@unage.ro

2. Completarea formularului de înmatriculare

Completează Formularul de înmatriculare în perioada 1-6 august 2024 și expediază dovada plății la adresa secretar.favd@unage.ro

3. Semnarea contractului de studii

La începutul anului universitar, în perioada 1-11 octombrie 2024, studenții din anul I vor semna contractele de studii, inclusiv cele pentru înscrierea la cursurile Departamentului de Pregătire Psihopedagogică (pentru cei care urmăresc să parcurgă o carieră didactică). Contractele semnate se depun la secretariatul facultății, confom programării anunțate.

Facultatea de Arte Vizuale și Design

Str. Sărărie 189, 700451, Iaşi
Tel: 0751 511 296

Irina Ostafie, Mihaela Bădărău, Teodora Diaconu – Secretar facultate
E-mail: secretariat.favd@arteiasi. ro, secretariat.favd@gmail.com