În vederea planificării evenimentelor în sălile de spectacol ale UNAGE este necesar să se completeze formularul pentru rezervare săli care va fi expediat prin email la adresa de email a secretarului artistic.
În masura în care este posibil, pentru buna desfășurare a evenimentelor, vă rugăm ca solicitările și informațiile legate de afiș, precum și detaliile organizatorice să fie comunicate cu cel puțin 10 zile înainte de eveniment, pe adresa de email evenimente.artistice.uage@gmail.com

Regulament ordine interioară Sala Caudella

Pentru inregistrarea evenimentelor majore ale Universității, cererile se depun la Șef Serviciu Biblioteca (Sala7 – Fond documentar) cu cel puțin o saptămână înaintea evenimentului.

Cerere Inregistrare/Sonorizare

Pentru efectuarea unei sesiuni de înregistrări în Studioul de înregistrări al UNAGE, cererile se depun la decanatul facultății spre aprobarea dl./d-nei Decan, ulterior la Șef Serviciu Bibliotecă (Sala 7 – corp Artes), cu minim 14 zile lucrătoare înaintea evenimentului.